Uppdatering!

Jag är lite seg på att skriva för närvarande. Det är väl brist på energi åt alla håll. Men det kommer snart!

Igår - SM på Svenska Spel. Jag lyckades sluta på en 37:e plats av 2038 deltagare och jag fick ca 12 000. Fint så lagom till jul!! Tyvärr är det ju som vanligt, att man är såååå nära riktigt stora pengar. 36 pers ner till en miljon, när man överlevt 2000 stycken. Men någon gång kommer den att sitta där, hoppas jag. jag är iaf nöjd med min extra månadslön i spendermånaden december. Det första jag gjorde idag var att gå till affären och köpa massor med mat och gott utan att tänka haha.

Snaaart är det jullov! Då ska det tränas häst i första hand, det vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Ann

Du är bara så bäst gumman,... GRATTIS.....;)) Om du vinner 1 mille,kan du då förbarma dig över din stackars svärmor med en tusenlapp kanske... hahahaha... GRATTIS hjärtat... Kramis...

2009-12-08 @ 09:21:25
Postat av: Sandrah

Haha tack! Ja kommer den dagen då kan jag säkert förbrama mig hihihi :-) KRAM!

2009-12-08 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback