Julfest

Igår var det julfest i Rättvik. Vi var på Rättviks bowling och krog med pappas (och J:s) jobb och det var god mat och Svenne Rubins som underhöll. De sistnämnda är väl inga jag normalt sett lyssnar på men någon låt är det lite röj i. Hur som helst var J chaffis (KORS i taket!!) vilket fick många att vilja ta fram febertermometern haha. Då passade jag på att beställa lite ur baren eftersom det var fri bar hela kvällen på Vinäs bekostnad. Det blev någon god drink, cider och en hel del Smirnoff Ice :) Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Malinne

hahahaha...Om jag minns rätt gick det ganksa vilt till på personaöfesterna hahaha...Jag håller med om febertermometern...va har hänt?hahaha Hoppas ni hade kul iaf...Hälsa Kramar

Postat av: Malinne

Tack ;)Ja,hon är en liten prinssessa...Det går bra,men dock går tiden lite väl fort...Hon är ju redan 5 månader...Hon sover hela nätter från 22-07...Dock är hon så "pappig",Så fort hon ser sin pappa blir ho så glad..Hon är som en hund,vet inte vad hon ska ta vägen ;)Hahahaha

Allt bra med er?

Hoppas ni får en riktigt God Dala-Jul ;)

2009-12-15 @ 09:12:57
URL: http://malinnes.blogg.se/
Postat av: Malinne

Hahah...Näää...Här blir det inga fler barn..Jag må ha haft en drömförlossning är därför rädd för hur nästa blir så det får inte blir några fler;)



Inte kul att vara sjuk..Hoppas du kryar på dej snart....Här håller vi oss inne då det är snöstorm utanför...

Kramar

2009-12-17 @ 12:24:35
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback