Tre veckor

Idag spelar jag poker för första gången på över 3 veckor. Nästan en månad utan poker.
Det var skönt med ett uppehåll och jag har inte saknat pokern. Skönt att veta att man definitivt inte är beroende i alla fall. Jag tror dessutom att jag kommer spela rätt lite fram över också. Jag känner inte suget att spela som jag gjorde förr. Men det går säkert upp och ned det där med.

Vi får väl se om denna pokerkväll lämnar mig förbannad eller glad.

Jag har varit gräsänka tre dagar denna vecka. Fy fan vad tråkigt det är att vara hemma själv. Jag tycker inte om att gå och lägga mig när jag är ensam i huset. Det är obehagligt på nåt vis. ♥ är trygghet.

Det öser ner regn titt som tätt. Hagarna torkar aldrig upp och vi har mycket dynga kvar som måste bort. Men det går ju inte att köra traktor där inne! Nu får det då sjuttsingen ta och torka lite. Dessutom ska vi byta både pinnar och tråd mm.


Idag visade snyggast att han var bäst.
Commander Crowe. Vilken häst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback