Sista semesterhelgen

Jag undrar om jag har avverkat något av mina "måsten" som jag hade inför semestern? Men men, det är väl  som folk säger - man blir bara latare för var dag som går på semestern. Jag har inte gjort ett enda skit. Eller jo, vi har visserligen varit till Stockholm, men det var bara en snabbis.
Shit vad jag måste lägga på ett kol om jag ska få saker gjorda i höst. För att förtydliga hur seg jag är kan jag säga att när jag gick på semester i mitten av juni så fick jag för mig att jag glömde stänga av min laptop på jobbet. Jag tänkte varje dag att jag skulle åka dit och kolla så jag hade stängt av den. Jo då, EN månad senare gjorde jag slag i sak. Då var den avstängd, men den lär väl ha brunnit upp eller nåt under den tiden......

5 semesterdagar kvar sen börjar allvaret. Jag fasar ett mycket jobbigt läsår tyvärr men jag hoppas att jag kan få alla bitar att falla på plats.

Jallan var duperduktig på turen igår. Han är verkligen fin nu, förutom de där fula prickarna han har på ena sidan. Men annars - fint hull, börjar få muskler, glansig päls osv. Man ser verkligen att han MÅR bra. Hoppas hoppas att han fortsätter vara lika fin till hösten. Nu när vi har kört så har han inte haft tics en enda gång heller. Munnen kan han krångla lite med när han blir nervös och tex tvingas stå still men annars är det ingenting. Och när det gäller selning och vagnpåsättning så är han ju så förbaskat okomplicerad. Liten och lugn. Jämfört med Hilding speciellt. Hilding är stor, bestämd och ska bara vara dubbelt så mycket Hilding varje gång liksom..... Men det är ju det som gör honom till Hilding juuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback