HT2009

Nu är den igång - HT2009.
Träffade min klass idag och i morgon börjar lektionerna som vanligt igen.

För tillfället har jag dumpat pokern. Jag har inte spelat på två veckor snart. Jag har helt enkelt varken haft tid, lust eller ork.
Nu har jag varit stenhård på att inte missa någon av hästarnas träningar så både Jalla och Hilding körs kontinuerligt för tillfället. Nu hoppas vi att de är friska, skadefria och att matte bibehåller sin goda karaktär.
Nåja, idag kände jag mig alldeles för utmattad för att bege mig ut. Trots en massa sena dagar har  jag skyndat hem, bytt om och varit ut med tottisarna. De känns fina båda två just nu! Hilding är pinsamt tjock dock. Men men, det finns att ta av.

Ikväll blir det lite höjdhoppstittande och sedan en dvd.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback