Bye bye semester

Tänk att åtta veckor kan gå så fort!! Buhuuuuuuu......
Visst är det väl bra att börja jobba igen också så man får tillbaka rutinerna och får nåt gjort. (Och inte bara sitter här och degar hahah). Men det är väl ingen som kan förneka att semester är skönt! ;-)

På torsdag är det dags att ställa klockan igen. Jag kommer att vara sjukt trött. Vi börjar med fyra dagars planering och nästa onsdag kommer höstens första elever till skolan. Sen är det igång.

Igår fick Hilding sin första tur på ÅTTA veckor!!! (Förutom en tur någonstans i mitten). Nu får han då fan i mig hålla reda på fötterna. Vi skulle gå en lugn vända där vi brukar gå eftersom han stått så länge. Men mitt i vägen står en stor timmerbil och lastar timmer, så vi får lov att gå en helt annan väg. Över stora vägen och sen gå i backe. Han skötte sig exemplariskt grabben. Det är så skönt med honom, för hur länge han än stått så är han inget extra nipprig. Tvärtom! Han var trööööööööttttt. Backen var jooooooobbbbbbigt. Haha. Men det var ju bara skritt och nån liten jogg, som han själv valde så.
Men tro fan att han blir trött när han stått och jäst i åtta veckor och fått en mage som heter duga.

Nu måste jag äta nåt! Jag måste verkligen skärpa mig med frukost......

Kommentarer
Postat av: anna

sv: De sa att om man går iv så praktiserar man & eftersom jag vill bli frisör så kommer ja då vara på en frisörsalong. Då fick man tydligen lära sig lättare klippningar, färgningar osv. Men ja fattar ju inte hur ja ska kunna komma in på frisör nästa år om jag inte kan höja mina poäng :s



Och handel, om ja skulle gå de vet ja inte va ja vill bli, för ja är inte intresserad av det :(



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback