Natti!

Åh vilken mysig körtur det blev med Jallan idag! Sååå varmt och skönt. Dessutom en mycket trevlig och glad häst framför mig. Igår när jag var ut med Hilding körde jag förresten i T-shirt för första gången i år. Det måste vara rekord. Så här tidigt på året har jag nog aldrig kört så lättklätt tidigare. Idag hade jag dessutom på insektsspray på Jalla innan vi körde ut.Det var galet mycket mygg må jag säga.......

Nej, nu är det sängen som väntar. I morgon har jag en lång lång dag framför mig och min kalender är späckad över hela dagen. Tack och lov för att det finns kalendrar! Jag vet inte vad jag hade gjort utan min!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Nej, det hade jag inte tänkt :) Men jag menade att det var sista gången på travet med skolan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback