Lamm - mamma

Idag har jag varit och hälsat på Johanna. Det var minsann på tiden det. Vet inte hur länge vi planerat in att vi ska träffas men att det aldrig blir av. Men nu äntligen! Vi hade nog kunnat sitta där hela dagen och snacka skit tror jag.
Och världens godaste Budapeststubbe har jag ätit dessutom. Måste nästan se till att snylta just det receptet. Det var annat än konditoriernas överdrivet gräddfyllda saker.

Jag fick mata lammunge också! Åhhh så söta de var! Denna stackars lilla tös hade ingen mamma så den måste matas med nappflaska 6ggr/dygn. Helst skulle jag faktiskt ha velat ta den med mig hem.




Så söta kycklingungar hade hon också! Kyckling-ungar? Varför sa jag så? Är det ett ord egentligen?
Det heter nog bara kycklingar kanske haha. För en vuxen kyckling blir ju en höna, eller?
Men - varför heter det kyckling det som man äter då?
Johanna - det där får nog du reda ut i en kommentar tror jag. Hahaha.





Sen måste jag ju bara få avsluta med att visa Snygg-Klas.





Kommentarer
Postat av: monica

guu vilka sötingar.

jamen jätte gulligt av dej..=)

Postat av: Amanda

Åhh, lamm är så fruktansvärt söta.

2009-04-17 @ 06:51:25
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Det tycker jag verkligen du ska ;) Den kommer ut på dvd 29 april så sen har du chansen.

2009-04-17 @ 15:09:23
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback