Ville Valo

Ja, Ville Valo är ju den man som katten Ville är döpt efter. Och det är verkligen en gudomligt söt krabat. HERREGUUUUD, hur kan kattungar vara så söta? Man börjar ju nästan grina, så söta är dem. Han for runt som en skottspole där och visste inte nå vilken sak han skulle leka med först. Mycket fin var han också katten, inte gul, utan mer röd, jättesvårt att säga vad färgen heter. Fast den heter ju iof tabby. Som en blandning mellan brun/röd/gul. Såååå fin!

Så här trött blev man efter att ha busat runt i sitt nya hem:







Det bjöds också på superdupergod mat hos mamsen och papsen. Fläskfilé med mammas goda sås, och så ris till det. Åh, jag skulle kunnat äta tills i morgon om det vore så.

Turen med Hilding-boy var så mysig idag. Lite kallt var det, men jag hade en häst som skötte sig exemplariskt. Nåja, i allafall när han väl kommit ut ur stallet. När man selar pållen är det verkligen ingen trevlig prick. Men när allt är klart och vi går iväg är han en prins igen.

Nej hörrni, nu är det bara 30 minuter kvar tills Mord i sinnet börjar! Åh vad jag har saknat Dr Tony Hill!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken sötnos :) skulle också vilja ha katt.

Postat av: Mia

Åh vad fin, jag vill ha tillbaka Tusse igen! =(

2008-09-15 @ 19:56:02
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja jag är jätte nöjd =)

va söt lilla missen är ..^^

2008-09-15 @ 21:25:16
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback