Tårar

Jag har nyss avverkat ytterligare ett avsnitt av One Tree Hill. Detta var nog det sorgligaste jag sett. Det gör ont i hela själen och det var svårt att inte gråta.... Tänk att det man ser kan beröra en så hemskt även fast man vet att det är fiktion. Men det är ju exempel på vad som kan hända i livet, och man blir dessutom så "nära" karaktärerna i serien när man följer den. Det gör att allt som händer är ganska lätt att applicera på sig själv. Vi har alla varit med om kärlek, sorg, lycka, tragedier, och allt annat som skildras i olika filmer och program.
Nej, usch, det var ett väldigt jobbigt avsnitt, men ack så bra.

Roligt med dagen var att jag träffade Linda idag som jag inte träffat på evigheter. Inte undra på att vi satt och fikade i nästan TRE timmar nere på stan idag. Haha. Tiden går fort när man har roligt och massor att prata om. Vi får hoppas det inte går alltför länge innan vi träffas igen.

Nej, nu är det alldeles för sent för att vara vardag och jobbdag i morgon....

Natti!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet inte hur många olika tv-serier och filmer jag har gråtit till :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback