Plåster på såren

Igår lossnade det lite vad gäller pokern och jag fick äntligen en framskjuten placering i en turnering. Det blev 10k in och det behövs ju veeeeerkligen just nu. Hoppas att det var islossningen och inte bara en tillfällig uppåtsvacka. Jag har ju inte spelat så mycket poker på säkert 4 månader nu, men försöker mig på det nu igen.

Idag stormar det ute så jag antar att jag hör till skaran dåliga tränare (iaf för dagen) då jag ställer in körningen så länge det blåser på det här viset. Snö, kyla, regn, rusk - ok, men storm - njaaa...... Då vi ändå var ut i fredags på ett helt ok pass så gör det ju inget att vi står över idag. Blir det finare till kvällen så tar vi oss däremot ut. När vi kommer igång med träningen på allvar så kommer det att räcka med träning var tredje dag, men i detta skede så är det bättre med varannan dag.

Nu kommer lite söta bilder som kära Anna har tagit. Tack för bilderna Anna!


NEMO


ANNA OCH NEMO


NEMO


HILDING


JALLA (Med nya fina tränset han fått av Anna. Att tyglarna inte matchar är mitt fel,
              jag ska se om jag hittar några i rätt färg. ;-) )



Nej, nu ska jag ge mig ut och plocka lite fin vitmossa till mina höstdekorationer. Det är så fint tillsammans med ljungen.
Ska väl tömma mina fula döda sommarväxter och försöka orka plantera nytt inför hösten. Men då måste mossan plockas först. :-)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Conny?

Nemo o.o den galna lilla hunden

Postat av: Sandrah

Hihi, han är ju såååå snäääälll!

2008-09-28 @ 22:14:40
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback