Pain killers

Jag hoppas jag ite blir tablettmissbrukare nu. Hehe.
Min arm dödar mig långsamt och jag drar mig verkligen för att åka på vårdcentralen. De gör ju iaf inte ett skit. Så jag ska prova att se om jag kan få bort det som jag tror är en inflammation. När jag tog naproxen igår hjälpte det inte, men sen innan jag lade mig tog jag två pronaxen och en ipren istället, så när jag vaknade imorse var det inte så farligt. Nu känner jag dock att smärtan är på väg tillbaka så jag ska ta samma kombination igen.
Pronaxen är bra till mycket - bara så ni vet.
Det är i princip det enda som hjälper när jag har migrän. Såvida man tar dem i tid - annars hjälper inget.

I dag ska det bli tillökning på vår lilla väg! En liten Ville kommer att bosätta sig hos mam och pap. En liten gul söt kissekatt. Bilder på denne kommer senare. Han ska hämtas runt 14-tiden idag har jag fått nys om.

Nu: ut och hämta hö, sedan köra tottona.

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Skickar dig KRYA PÅ DIG kramar!

2008-09-14 @ 16:03:50
Postat av: Sandrah

Åhhh tack vännen! Jag är helt säker på att en fika och lite skitprat nu i veckan kommer bli bra för att lindra ontet :-)

2008-09-14 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback