Onda armet

Alltså, jag har så nedrans ont i armen så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
Det började i måndags och jag har liksom ingen aaaning om vad jag har gjort. Det känns ungefär som en grym växtvärk eller en molande migrän - fast i hela armen. Från överarmen ner till handleden. Det enda jag kan tänka mig att det skulle kunna bero på är att jag numer sitter vid min laptop på jobbet (istället för en stationär dator). Det är det enda jag gjort som är annorlunda. Herregud, jag har inte ens fått ont av att lassa flera ton hö, att köra häst, att mocka skit eller någonting. Men NU. Nu har jag tydligen passerat någon gräns som inte var bra....
Jag tänkte prova äta lite naproxen ett par dagar för att se om det blir bättre. Det kanske är någon inflammation som går över om man knaprar lite antiinflammatoriskt. Annars vet i sjutton alltså.....

Igår såg jag tre avsnitt av nya 90210, dvs uppföljaren till Beverly Hills 90210. Det är några från gamla serien med men nu handlar det mest om nya ungdomar i Beverly Hills High. Det var faktiskt jättebra! Gillar ni OC, OTH eller Gossip Girl mm så gillar ni garanterat denna.

Nä, nu är det dags att göra lite nytta. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Monica

Vart såg du dom avsnitten nånstans??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback