Måndag

Så var det måndag igen och ytterligare en vecka ligger framför fötterna.
I dag slutade jag klockan 13.00 vilket är skönt att göra på måndagar. Efter jobbet tog jag en fika hos mamsen eftersom jag var där och gav hästarna middagsmaten. Sen var jag faktiskt hem och sov ett tag haha. Man ska fan inte lägga sig på sängen för var man inte trött innan, så blir man det garanterat då!

Nu har vi ganska nyss ätit en mycket sen middag haha. Falukorv och makkisar funkar alltid när man inte har någon bättre fantasi. Innan hade vi varit på en tur i skogen med Jalla. Han var superduktig och när han travade så kändes det som att den lilla kroppen svävade ovanför marken. Mysgubbe! Det var såå härligt för det var en riktigt fin kväll, vindstilla och varmt. Så hade vi en blodröd himmel ovanför oss. Najs!

Nu ska jag ta och skriva ihop lite saker till morgondagens lektioner sen blir det nog att nanna kudde.

Sov gott! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback