Körtur i kylan

Nu är jag nyss inkommen från skogen och fy fan vad kallt det är! Jag skojar inte om jag säger att jag faktiskt saknade vantar, täckjacka och täckbyxor!! Men man lär ju vänja sig, för det lär knappast bli varmare.
Vad jag inte fattar är hur det kan vara så mycket knott ute trots kylan. De verkar inte alls vilja försvinna.
Hilding var duktig idag, pigg som en jag vet inte vad..... tittig och virrig men som sagt, duktig. Jag stör mig dock på hans rörelsemönster. Jag är verkligen nojig när det gäller hästars rörelsemönster. Jag gillar INTE när hästen rör sig osymmetriskt. Det betyder att allt inte är som det ska och det är det förmodligen fortfarande inte vad gäller H. Det kommer ta lång tid, om det ens blir bra. Vid strechingen har han blivit mycket duktigare. Han protesterade en hel del vid vänster bak men när han väl lät mig göra, då kändes han mycket finare än han brukar.


Fy fan vad fattig man är då. Helt sjukt. Fattar inte hur vi ska klara oss till löning. Urk... Det är nog inte ens möjligt tror jag.

Men nåja, ikväll är det iaf mycket bra på tv! Jippie! En kväll i soffan!

Hoppas ni också får en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback