Hildingen

Nyss inkommen från en körtur med Hildingen. Det är såååå fint väder alltså. Synd att det ska vara så kalla nätter bara.
Han var en pärla idag, killen. Vi mötte på tre fiddysar och crossar som kom i full fart. De han stanna i grevens tid och slog iaf av sina maskiner då. Hilding brydde sig inte ett skit, han var mest intresserad av att se om de hade nåt gott. Det var lite läskigt när de slog igång fiddyn men annars var han verkligen en klippa. Jag var också nog med att tacka killarna så mycket för att de stannade. Tyvärr är det ju inte alla som är så kloka.
Idag stämde Hildings trav bättre än det gjorde sist. Det är på en speciell sträcka som han studsar och far, jag vet inte om det beror på underlaget eller om det beror på att det är lite motlut.

I morgon är det återbesök hos veterinären som gäller. Zlatan ska få ut och åka bil igen med andra ord. Jag hoppas det går bra. Om jag följer med till Falun så tror jag det blir en sväng in på Plantagen. Jag har aldrig varit där och jag behöver verkligen lite nya växter....

Nu ska jag göra månadens tyngsta jobb. Betala räkningar!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ja, BLÄÄÄ för räkningar... :(

2008-09-25 @ 10:24:44
Postat av: Sandrah

Ja fyy, man får verkligen ÅNGEST! Blää

2008-09-25 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback