Äntligen!

Ja äntligen har jag och Helene fått tummen ut och träffats. Det var så himla länge sen sedan. Tänk så tiden går fort. Men ändå känns det som det var igår vi träffades. Fast det var det ju inte, det var säkert nästan ett år sen och ändå bor vi i samma "stad". Herregud. Fast vi har ju pratat och vi har nog alltid vetat var vi har varandra ändå. ♥
Fast nu blir det ändring på det! Nu ska vi skärpa oss och träffas lite mer. NICE!

Nu har jag suttit och rättat texter så mina ögon nästan blöder. Jag är redo för sängen tror jag. Ska bara vika in lite tvätt först. Herregud. När jag tvättar alltså, då kan jag vika tvätten och sen lägga allt i en hög. Sen tvättar jag igen och sen när det torkat, ja då fyller jag på högen igen. Inte fan lägger jag in det i garderoben inte. En av anledningarna kan ju vara att det inte får plats......  måste verkligen rensa nån dag. Men smart att tvätta och låta allt ligga framme så där. Då måste man ju nästan tvätta det igen sen eftersom skiten dammar igen haha.

Nej. Dags att göra nytta.

Sov gott foks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback