V75

Man har knappast dåligt samvete om man ser på V75:an idag. Regn, blåst och allmänt höstrusk. Jag är dessutom inne och städar, och med 4:ans långa reklampauser hinner jag ju städa massor! Haha!

Förra veckan skrev jag inget om hur jag tippade, men jag är glad att jag dubblande systemet med Elton Silvio som ju vann V75-1.
Idag är det fina lopp och med tanke på kort distans och bara ston så måste man ju spika Maid for tag. Bombsäkert till spets. Sen tror jag ingen slår henne. Jag gjorde dock ett litet system med en dubbling på Throphy Stand. Man vet ju aldrig.
Sölve startar Latitud vilket ska bli skoj att se, men om denne vinner är jag mer tveksam till. Överlägsen kapcitet - ja. Men det känns inte riktigt rätt i maggropen. Jag tror att Avalon Spider kanske kan skrälla. Min absoluta favorit Korvet Klintholm känns också osäker idag, det är ett riktigt getinbo han startar i!
Slutligen Brioni, ja, jag tror han vinner, men garderar med 3 hästar, mest tror jag på Strong Boy D.E som har en minst sagt fin rad. Nej, jag gillar inte riktigt Staro Allentown, men den är ju bra så den måste med.
I guld tar jag med två hästar. Earl Tilly och Triton Sund. Det måste vara stensäkert.

Så, nu soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback