Stövlar jiho!

Jag fick ett par nya stövlar i födelsedagspresent också och det kan jag lugnt säga behövdes. Jag måste nog dock in och se om de har en storlek större.
Det är inte så skoj att komma in från stallet med sina leriga gympadojjor med massor av hål i. Det finns trevligare saker än att stampa ner i ett lerigt hovavtryck och få skon full i skitigt vatten haha. Men jag tycker ju så mycket ooooom mina skor! Men mina stövlar gillar jag skarpt! Jag som annars hatar stövlar, men dessa var liksom sköna och "gåvänliga" vilket stövlar inte alltid är.

Imorgon är det möte på jobbet. Halleluja vad roligt. Not.
Efter det är det dags att sätta igång Hilding igen. Han har ju blivit ståendes en vecka nu pga det otroligt extremt jobbiga vädret som varit. Hästarna har stått och tryckt i sina stall som små mumier och endast visat sig när det varit matdags i princip. Nu väntar tydligen fina dagar och kalla nätter så nu blir det en period som mest består av täcke på, täcke av, täcke på, täcke av............

Undra hur många kilo jag gått upp den sista veckan? Vad tror ni en hel smörgåstårta minus 2 bitar kan resultera i?
För JA, smörgåstårta är min passion och jag har ta mig fan tryckt i mig SEX (6) BITAR denna helg. Jag har fan levt på smörgåstårta i tre dagar. Är jag trött på det? Nehhheeee, jag skulle lätt få i mig en bit till hihi.
Fast idag blir jag tråkig och normal igen och gör korv och makkisar. Det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback