Pokerkväll

Ikväll är det poker som gäller! Live-poker alltså, och denna benämns idag som "real poker" vilket betyder att det är tillåtet att inta diverse alkoholhaltiga drycker vid pokerbordet.
På grund av ovanstående anledning skickade jag in min sambo på systemet idag. Han fick i uppdrag att fylla en påse med tjejdricka. Yummmmmiieee! Ikväll ska Sandrah spela poker, dricka cider och förhoppningsvis ytterligare en gång visa grabbarna var skåpet ska stå. Jag ska försvara min seger men risken är att det kan bli en vurpa som heter duga. Med lite alkohol innanför västen är det liksom inte säkert man gör så smarta drag.....

Nu väntar lite stalltjänst innan jag ska hoppa in i duschen!

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback