Poker

Det var en rolig pokerkväll igår även om jag inte hade turen med mig och åkte ut först! Haha, ytterligare ett skolexempel på att man inte ska dricka alkohol om man vill komma långt i poker. ;-) Visserligen var det bara cider, men ändå.

I morgon är det DM på Svenska spel. Förra året kom jag 5:a och jag hoppas att jag slår det i år. Det känns dock mörkt eftersom jag haft sånt jäkla oflyt på SS på sistone. Men men, jag lär göra ett tappert försök.

En uppmaning till alla som inte satt på vinterdäcken på bilen än: Gör det pronto! Det ska bli riktig vinter i helgen sägs det, i hela Sverige. Kan säga att det var isgata igår kväll och vi hade sommardäcken på, som tur var nya sommardäck med bra grepp i, men ändå. Nu är det dags att byta!

Hoppas att jag hinner motionera hästarna lite nu innan snön kommer igen och det blir halt. De har ju som sagt inga brodd än och jag hade tänkt vänta med att sko om så länge det går......
Vädergudar - please be with me!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jaha.. ja men han har fina hästar J-O.. Och oftast är dom jätte lugna och snälla av sej, han har bra pli på dom..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback