MAHARAJAH

Jag har haft denna rubrik en gång förut men det tåls ju att poängteras: VILKEN HÄST! Jag har sett loppet några gånger nu och jag fick lov att se på tv med, och herregud vad skön han är Stefan Hultman. Jag blir alldeles gråtfärdig när jag hör honom skrika under loppet. Herrrrrregud! Det är ju så vi alla skulle känna oss i en sån situiation men det är verkligen få som skulle visa lyckan på det viset. Otroligt!

Det fanns faktiskt en häst till som gjorde en otrolig prestation i Kriteriet. Yanantin Boko. Helt otroligt. Hästen hade fyra starter och 160 000 innan för västen innan detta lopp. Och sicket lopp han gör. Fenomenalt alltså. Hård press i omgångar och en öppning på 1.08. Han kommer sen trea. Den ska det bli roligt att följa framöver. Den såg makalöst fin ut.




Källa: aln.se

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa, herregud vilken häst!

Postat av: Amanda

Sv: Det loppet skulle inte jag missa iaf :)

2008-10-05 @ 20:16:41
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: monica

Grattis i efterskott =)

2008-10-06 @ 08:26:24
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback