Kategorier

För enkelhetens skull så har jag skapat olika kategorier att lägga mina nya inlägg i.
Det blir tre olika kategorier till en början: hästarna, poker och övrigt.

Hästarna: Här kommer jag att skriva om hur det går för mina hästar och deras respektive träning. Motgångar, framgångar och allt som hör en amatörtränares vardag därtill. Fram tills idag har det ju varit mest motgångar och vem vet om det någonsin vänder. Jag hoppas ju dock det.
För er som missat det så har jag tre hästar varav två som jag hoppas kommer till start igen. Den tredje är en nordispensionär som lever livets glada dagar i sin hage. Pensionären heter Grälltind och är 22 år, han var en skaplig travare på sin tid även om det inte blev några stora summor intjänat.
Mina "stjärnor" (haha) heter Daylight Power född 2002 och Jalla Jalla Sting född 2001. Deras tidigare resultat finns att skåda på www.travsport.se.

Pokern: Som många av er redan vet är pokern mitt "andra jobb" eller fritidssysselsättning eller vad man nu ska kalla det. Jag har levt på pokern från och till men på senare tid har det blivit lite mindre sånt eftersom det är så det brukar bli på sommaren. Det blir mer poker under höst, vinter och vår helt enkelt. Det har blivit många fina vinster på mellan 10-20000 kr och min absolut största vinst som 6.a i en tävling med 2000 pers - gav 70 000 kr.
Som det ser ut nu väntar jag mest på årets stora event - SM, vilket jag redan kvalat in till.

Trav: I denna kategori hamnar allt annat snack om trav som inte rör mina egna hästar. Trav är ju som sagt ett av mina allra största intressen. Trav i alla former egentligen; att träna själv framför allt, men även att bara titta på eller också tippa. Jag tippar åt min pappas företag varje lördag vilket har gått lite ojämt men överlag så har nog travet jag tippat gått ganska bra även om det inte blivit några såna där riktigt stora summor. Ni vet - såna som gör att man kan lägga av med det där med tippning på allvar ;-).

Övrigt:
Ja, här hittar ni allt annat som inte hör till någon av de ovanstående kategorierna. Jag kanske skapar andra kategorier om jag märker att det behövs men än så länge räcker nog detta. Här hamnar allt annat som rör sig i mitt huvud. Positiva saker, negativa saker, irritationsmoment, etc etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback