3-rätters och pokerkväll

Idag blev det en riktig LYXlunch för mig och ♥.
Min klass hade köket idag och det betyder att de har restaurangen öppen. Där serveras den mest gudomliga lunchen man kan tänka sig. Till förrätt var det rökt renkött på rostat bröd med pepparrotscréme. Huvudrätten var fläskfilé med hasselbackspotatis och champinjonfylld portvinssås. Till efterrätt tog J Brownie med banancreme och jag åt den mest underbara smörstekta ananasen med kokosflarn. YUMMMMMIE! Fy fasen så underbart ljuvligt! Sådana luncher blir det fler av. Denna var dessutom helt gratis för oss ;-). Vi gav bra med dricks dock hihi.

Nu är jag nyss hemkommen från en pokerkväll med mina kollegor på jobbet. Det var superkul som vanligt och vi är verkligen ett riktigt skönt gäng som sammanstrålar en gång i månaden för en trevlig kväll poker. Jag brukar vinna de flesta gånger jag är med, så även idag haha. Det gick trögt ett tag, men mot slutet lossnade allt och det var en skön seger. Alla segrar är givetvis sköna, men ändå ;-)

I morgon blir det efterlängtad smörgåstårta. Det är nog min favorit. Anledningen till att jag får moffa i mig sån är att jag fyller åt på söndag, så det blir lite kalas!

Men nu är jag så trött så ögonen nästan trillar igen. Man har nog blivit extra trött av den halvmeter regn som fallit de senaste dagarna. Hehe, ja, det är nog iaf inte långt från en halvmeter känns det som.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Lenita

ja runt en tio tusen..OM allt gick bra...nä Smulan är en rottis/pitbull, fast hon är bra lik ridgeback!!är många som säger det=)är bara ridgebacken som saknas=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback