SM Svenska spel

Jaha då är SM över för i år.
Det blev 2100 deltagare och jag slutade på plats 50. Jag hade 1010 och åkte ut mot en fiskjävel som hade 55. Såklart träffade han sin 5.a. Såpnt gör mig såååå jävla förbannad.
Fick sitta vid samma bord som Ken Lennaard ett bra tag och han ledde turneringen under hela den tiden. Såg att han spelade bort halva sin stack sedan.

Nåja, en 50:e plats och 10 000 kr rikare kan man säkert vara glad över om ett tag. Men just nu känns det bara surt att missa de allra största pengarna.
Jävligt surt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår dig! USCH! I helgen var Anders en hästhals ifrån att vinna över en halv miljon... Så nära har man aldrig varit så stora pengar... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback