Kompdag

Idag har vi en ledig dag eftersom vi jobbade i lördags. Skönt. Dock är det väldigt trist att hästarna blir ståendes, jag som tänkte det var en perfekt dag att träna dem på. Det har nämligen kommit lite snö som nu ligger packat på vägen. Dessutom är det is under eftersom det regnade rejält i fredags. Så att köra häst utan brodd är uteslutet och hovis kommer tidigast onsdag. Suck.
Jaja, hästarna får lite semester vilket inte ingick i planeringen men what to do?

Jag ska försöka röja undan lite både i stallet och hemma samt rätta lite uppsatser. Tror ni jag kommer göra NÅT av detta?
Vaddå utnyttja tiden. Jag satt precis och prickade för det jag ska beställa i Jotexkatalogen, det kändes mycket viktigare. Att jag aldrig lär mig.

Nu ska jag iallafall gå och göra en lunch, grekisk sallad. Jag gav ju mig fan på att jag skulle hålla mig från cola och chips på vardagar och förra veckan lyckades jag hålla det de tre dagarna som jag hade på mig. Och trots att jag svullade rejält på helgen så gick jag ner 1.5 kilo! Så nu ska jag testa en vecka till. Jag unnade mig till och med fikabröd på vardagarna. Så det så. Så det kanske går ändå trots att man inte kör någon pulverdiet eller fruktkur. Haha.

Kommentarer
Postat av: Helle

Sv: Helt sjukt, kunde inte Anna eller någon annan åka ut :S

haha, joo, jag gillar trav. Har ingen egen men jag är och hjälper till hos Bert & Ella och de har ganska många så ;) har du någon egen häst? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback