Fars dag

Snart är det frukostdags. Älsklingen är och köper färska frallor. Mums! Det är så gott med en kopp te och till det nybakat bröd med ost och skinka och tomat på.

Till far idag blir det en tårta och en "Harry" på dagens V65:a. Det där med spel går alltid hem. Då blir det lite spännande också och spänningen varar lite längre än en trisslott. Så för alla er som inte vet vad ni ska ge er kära far så rekomenderar jag en liten påse med spel. Det kan vara stryktips, lotto, trav, keno, oddset eller vad sjutton som helst. Det kan ju dessutom göra pappsen lite tätare om han har tur. ;-) Men framför allt så är det lite spännande!

Hilding var tokgalen när han fick sin frukost för ett tag sen. Han har minsann varit "naken" i natt vilket han nog tyckte var jävligt skönt. Naken i hans fall är alltså utan täcke haha. Han sprang runt som en fåne där i full galopp och hoppade och tjoade.


Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Du anar inte vad glad jag blev av din kommentar! Tack så himla mycket! :)

Jag är den sista med stark karaktär, men jag har turen att ha en minihitler här hemma (min sambo) som ser till att jag skärper mig. Ibland är det dötufft och jag vill bara låsa in honom och sätta mig och trycka i mig onyttigheter. Men när jag ser det i ett större perspektiv har jag honom att tacka för väldigt mycket. :)

Var i sverige håller du hus? :) Det är härligt att kunna rida, och som jag skrev i inlägget, hästarna klarar mer än vi tror, det gäller bara att anpassa ridningen!

Ta hand om dig! :)

Postat av: Bantarbritta

Ah, jag förstår. Jag finns själv i Sundsvall, så det är ju en liten bit, synd! :(

Jag red faktiskt in våran hingst när jag vägde snäppet mer än jag gör nu... han har aldrig haft problem med rygg eller leder sen jag började rida, däremot hade han innan. Konstigt va? :o Men så körtränas han mest, och vi har lagt in något ridpass i veckan eller två, mer under perioderna då det har varit hårt i marken och dåligt att köra på. Får man fråga hur mycket du väger? Du kan också maila på [email protected] om du inte vill skylta med det. ;) Jag är säker på att du antagligen kan rida. Körtränas hästen? Isåfall har den en grundkondition och är trots allt musklad, även om den behöver bygga lite mer ryggmuskler. :)

2008-11-10 @ 08:25:33
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback