Wunderbar!

Det är som sommar ute! Najjjs! I dag kom avin från Mantorps travshop, mina grejer har kommit! Jag har beställt ett bett, ett ludd till en långbrösta, ett selunderlägg med "luft" i och ett par tungband. Hoppas jag blir nöjd med det jag hämtar ut för det kostade fan 150 spänn i postförskottsavgift, fy bövelen!

Jag sitter och drar på rättningen av min ena klass nationella prov, men jag måste ta tag i det där nu annars kommer jag bittert få ångra mig sen. Fast jag ska, snart......

Sen blir det till att slänga på lite kött på grillen och njuta av fin-vädret!

Lite tidsfördriv:

HAR DU:
För många vänner: Nej, kan man ha det?
Förföljelsemani: Det tror jag inte?
Tvångstankar: Ja faktiskt tyvärr.
Någon annan psykisk sjukdom: Nope
Någon fysisk sjukdom: Nja, skulle vara allergi då. Mot gräs....
Någon skada: Skador på bägge knäna
Färgat håret: Det gör jag jämt, kommer inte ens ihåg när jag hade min normala färg senast.
Brutit några ben: Nej, men knäskålar som hoppat ur led är lika illa.
Några piercings: Bara i öronen
Egen dator: Japp, två stycken, en vanlig och sen en bärbar från jobbet
Bra självförtroende: Det varierar
Kysst någon: Jaa
Haft sex: Jaa
Köpt kondomer: Faktiskt aldrig
Tagit nakenbilder: Nope
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte idag
Bjudit ut någon: Hmmm, det har jag säkert
Varit kär: Ja självklart
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Japp tyvärr
Lämnat landet: Jo då
Tuttat eld på nått: Inte mer än eld i min egen panna, eller när jag eldat kvistar :)
Gjort något olagligt: Ja absolut.

Hur gammal är du om fem år?
33
 Hur lång är du?
172 cm
Vilken är den senaste filmen du sett?
Irene Huss - Nattrond

Vem ringde du senast?
Jimmy
Vem ringde dig senast?
Min hovslagare
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!

Vilken ögonfärg har du?
Blå
När vaknade du i dag?
08.15
Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Här?
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En elev
Hur stor är din säng?
180cm
Har du stationär eller bärbar dator?
Både och, men den bärbara använder jag knappt.
Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan
Hur många landskap har du bott i?

Ett

 Är du social?
Ja, fast jag föredrar ibland att inte vara det.
Vilken är din favoritglass?
Geisha eller Tiptop! Pga den goda chokladkula i mitten! *slurp*
Vilken är din favoritefterrätt?
Jag är svag för chokladpudding
Tycker du om kinamat?
Ja :)


Tycker du om kaffe?
Ja
Vad dricker du till frukost?
Mest The
Sover du på någon särskild sida?
Alla!
Kan du spela poker?
Jajamen
Tycker du om att mysa/kela?
Ja visst fast jag är nog inte den keliga typen
Är du en beroendemänniska?
Ja jag har lätt för att fastna för allt från blogg skrivande till chips







Kommentarer
Postat av: AnnSofie

DU kan då inte ha smakat glassen som är BÄTTRE ÄN SEX!!??Ben & Jerrys "Phish Food!!" Finns på Matekonomen och -JA! Den är värld varenda krona...

2008-05-05 @ 21:18:34
Postat av: Sandrah

Hahaha, men du det har jag inte! Då måste jag genast prova den! I'll let you know honey!

2008-05-05 @ 21:36:49
Postat av: Sandrah

Förresten, när ska du skaffa en blogg då??

2008-05-05 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback