Tv-kväll

Ja ikväll tror jag det blir en riktigt tv-kväll. Det började en ny serie i 3:an kl 20.00 som jag tänkte försöka mig på att se. Tror den hette Life. Efter det så är det de obligatoriska hemmafruarna som gäller! Jag gillar verkligen sättet den serien alltid slutar på, när Mary Alice berättar om våra människor dilemman och vägskäl. Det känns alltid så träffande vad hon än säger och det gör alltid så att man får sig en tankeställare vad det än handlar om på nåt sätt......

Mina grejjer från Mantorps travshop kom igår, och det var jättebra allting förutom att jag fått fel selunderlägg! GRRR! Jag hade beställt ett tryckutjämnande med "luft" i , men fick ett vanligt svart och rött istället. Suck, och jag är för lat för att ens orka skicka tillbaka. Det går väl åt. Så tänker jag. Dock måste jag nog ringa dit och fråga om de verkligen har såna där som jag egentligen skulle ha.

Nä tro om jag ska plocka lite innan det börjar på tv....hela huset ser ut som ett bombnedslag! Man kan ju alltid plocka av köksbordet så det ser fint ut i köket iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback