Så snyggt!

Ibland när man sitter och spelar någon turnering på nätet kan det bli ganska långtråkigt. Speciellt om det är en si sådär 1500 pers kvar. *gäsp*
Då brukar jag roa mig med att surfa runt lite på nätet. Jag menar jag är ju tjej och måste således göra minst två saker samtidigt. ;-)
Tid är till för att utnyttjas! Ibland......

Men jo iallafall - så hittade jag en häftig blogg med en massa snygga tips på inredning. Jag som alltid vetat att jag vill ha bjälkar i taket i mitt kommande vardagsrum:

image58

Dessutom kommer våra fönster att bli bruna eftersom vårt hus är vitt. Då skulle det bli lite för vitt att ha vita fönster med. Så detta vardagsrum såg lite ut som det jag skulle vilja ha! Fast jag vill nog ha det lite mindre kalt och några färre fönster.

Mitt andra badrum skulle mycket väl kunna få se ut så här:

image59

SLURP!

Sen slutligen sovrummet så som nedersta bilden visar:

image60


Anledningen till att jag planerar så mycket är ju för att det är tänkt att vi ska bygga ut vårt lilla hus som numera består av stor hall, stort badrum, sovrum, kök och ett liiiitet vardagsrum som man kanske mer kan kalla tv-rum.
Dock är det en dyr affär så vi får se när det blir.

Bilderna och massor av annat kan ni hitta på
http://desiretoinspire.blogspot.com/.
Kolla också in länkarna på den sidan, de leder till en massa härliga ställen!

Tjoho! Jag lyckades länka! Tack Monika som lärde mig hur man gör!

Kommentarer
Postat av: Soha

vackert :)

Postat av: malin

så fint..jag vill med köpa hus! Men vi får nog vänta iaf ett år inann det är dax!

2008-05-17 @ 23:16:46
URL: http://www.fashionmagnolia.blogg.se
Postat av: Sandrah

Soha och Malin: Ja visst var det underbart? Tänk vad mycket inspiration man kan få :)

2008-05-17 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback