Pinsamma pokerspelare!!!

OMFG!

Fy fan vad jag tror jag ska bojkotta Svenska spel! Har haft sånt oflyt där på slutet så det är sanslöst! Nu tänkte jag liksom ta det lite lugnt, spela lite cash game. Ser jättebra ut då jag får 77 och två spelare med mig.
Floppen visar 793 fast tre spader. Ändå ganska bra så jag betar hårt och får syn. Sen kommer en till 3:a vilket betyder att jag får kåk och den som fiskar efter färgen drar dött, dvs han kan inte slå mig oavsett vad som kommer.
Då satsar en dåre allt han har och jag synar så klart. Jag förstår ju att han sitter med en 3:an och har lyckats fiska till sig en triss. Guldläge för mig som har kåk.
Och vad fan i helvete tror ni kommer som sista kort???? EN TILL TREA! Så fiskidioten får 4-tal! Han har 23 på hand! Helt sinnessjukt. Den ENDA kortet i leken som kan rädda honom, ja det kommer.

Tur i denna oturen var väl iaf att potten inte var fler tusen, men ändå skapliga 1500. Det är såna där gånger man inte bara vill slänga ut datorjäveln utan även sparka sönder skiten, helst 33 gånger. *GAHHHHHHHHHHH*

Annars är det ju såna där dårar man vinner på i längden, men när de sätter sin ENPROCENTARE ja då vill man bara dunka huvdet mot nåt hårt.

Not: Fisk = en person som synar med vad skit som helst i hopp om att träffa nåt bara för att få reta tarmarna ur en. BLÄ!

Fisk är gott - om man får äta den!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja usch, sånt där är verkligen hemskt!

Postat av: Sandrah

Verkligen ! Man blir bara sååååå arg.....

2008-05-12 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback