Otroligt bra låt!

Min svåger, dvs min sambos bror - är just nu i full färd med att slå sig in på allvar i musikbranschen! Han är grymt duktig och har dessutom gjort allting själv, både text och musik. Jag länkar här till sidan som är startad av min kära svärmor och på den sidan kan ni höra en av de fem låtar som N hittills gjort. de andra kommer upp inom kort tror jag....

Lyssna och njut!

http://www.allears.se/MyPage.aspx?id=187ede17-dfcb-4bbc-96cf-63c894421536&songId=


Det går nog inte att klicka på länken så ni får kopiera den och öppna i ett nytt fönster.

Kommentarer
Postat av: Ann/Cherie77

Vilken suverän Blogg-sida du har,älskade gumman!!!

Vad roligt och vad kul och fint du skriver.. Du ÄGER och detta är very nice som vi säger här i 08-trakten... Hihi.... Härligt att det går bra och tack för att du lagt ut länken om Nick... Toppen... Krama Jimmy...Hälsa alla... Älskar er... PUSSSSSSSSSSSSS....

2008-05-08 @ 08:51:31
Postat av: Sandrah

Men tack vad snällt sagt! Och klart vi kommer ner i juli! Kramar!

2008-05-08 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback