Onsdagkväll

Utmaningar är alltid kul! Och jag såg att jag hade en hel del gemensamt med Monika som gav mig utmaningen! Och teknisk som jag är har jag ingen aaaaaning om hur jag ska få det till att man kan klicka på namnet för att komma till hennes blogg. *suck*

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner

1. När gick du upp idag?
Kl.09.00

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Kommer inte ens ihåg när jag var på bio senast.....


4. Favorit TV - program?
One Tree Hill, Desperate Housewives, Criminal Minds, Lyxfällan

5. Vad åt du till frukost?
Tomatsoppa med creme fraiche, var jäkligt gott faktiskt.


6. Vad är ditt andranamn
Har inget

7. Din favoritmat?
GRILLAT med "min" sallad, vitlökssmör och bea, gärna pommes också. Slurp!

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding, pölsa och all inälvsmat, gillar inte heller kött med för mycket fettslamsor i.

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Lyssnar mest på min win amp-lista med allt möjligt på.

10. Vilken bil kör du?
Volvo v40


11. Vilken är din Favoritmacka?
Räkis!! Speciellt i Solna centrum på ena fiket där....

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falskhet, oärlighet, har också svårt för folk som inte har sinne för humor eller som inte kan bjuda på sig själva.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Innan jag gick upp så jävligt i vikt fanns det en hel del men nu är det mest typ huvtröjor och "jaxxbyxor".

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Veeeeeeeegas!! Med en fetladdad plånbok ;-)

15. Favoritklädmärke?
Så ytlig är inte jag......


16. Var vill du dra dig tillbaka?
Här hemma då vi har gjort vår drömgård klar om si så där 40 år.....

17. Favorit tid på dagen?
Kvällen


18. Var är du född?
Mora BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Trav och hästhoppning


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Jag mailar inte ut det.


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
-

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola


23. Fotboll eller ishockey?
Hockey helst, men är det "stora" mästerskap så gärna båda!

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr om jag hade haft några naglar att snacka om

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej inte vad jag kan komma på....

27. Vad ville du bli när du var liten?
Det var nog allt från stridspilot till sjuksköterska till hästskötare


28. Bästa barndomsminnet?
Ett av dem är vår resa till Jersey, sen var det alltid roligt att åka till Skåne tillmin mormor. Ett annat roligt minne var förstås när jag fick köpa min första häst för pengar jag hade vunnit på nån fond.


29. Varit i Afrika?
Nej tyvärr, men hade gärna rest dit!

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha, näää

31. Varit med om en bilolycka?
Inget allvarligt men jag har krockat med huset vi bodde i i Färnäs.....milt pinsamt

32. Favoritdag i veckan?
Fredag tror jag nog....


33. Favoritblommor?
Blodröda rosor

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Vet inte, men inte Mc Donalds i Mora iaf. Segare får man leta efter....

35 Äger du en cykel?
Japp, en helt ny, men som en häst sparkat sönder (tillsammans med mig),fast jag ska lämna in den på lagning.


36. Vem fick du senaste mailet från?
Anki


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag borde nog inte ha kreditkort för då blir jag nog raskt ett fall för Lyxfällan

38. Läggdags?
Blir sällan före 23 iaf.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas

40. Senaste personen du delade en middag med?
Min sambo


41. Vad sysslar du med just nu?
Svarar på detta och spelar lite poker

42. Favoritfärg
Svart, röd, rosa, grå

43. Hur många tatueringar ?
Inga! Är för feg för det även om jag skulle vilja.

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Skickar det inte utan lägger det här istället...

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh va kul=) att länka någon är inte så svårt, när du skriver ett inlägg, högst upp finns de en massa som tex centrering och om du ska ha tjocka eller understryken text m.m. Där finns även en kedja och en "Avbruten kedja" när du ska länka då skriver du namnet, markerar de och trycker på kedjan, då kommer de fram där du ska skriva in andressen till den du länkar till.. inge svårt alls.. Hoppas du förstog va jag mena. Ska snart upp och köra ett jobb med Ari tillsammans m Åke och en häst han har i träning..
Kram

Postat av: AnnSofie

Kan man äta Tomatsoppa till frukost?! Du är rolig du :) Jobbar på Bingon nästa fredag fram till 15.30, månadsfinal. Kom dit vet jag ! Kram på dig!

2008-05-15 @ 21:15:31
Postat av: Sandrah

Haha, jaaa det var väl lite "brunch" då måste jag erkänna ;-) Men gott som fasen var det! Det är den där färdiga man köper på tetra. Haha! Oki, ska kolla det fast jag slutar så tidigt på fredagar och du börjar så sent....men jag ska lägga det på minnet, dvs skriva det i min kalender :D Kram!

2008-05-15 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback