Löneförhandling

Det är vad jag haft idag. Det var lite nervöst för jag har inte haft nån riktig sån tidigare. Allt gick bra och jag fick bara höra hur nöjda och glada de var över att ha mig där. De hade bara hört positiva saker från både elever och kollegor så det var ju toppen! I slutändan resulterade det i 1000:- mer i månaden och det får jag vara nöjd med! :-)

Hovis har varit här och satt på nya dojjor på tottisarna. De mådde de bra av. Min plånbok däremot mådde väl inte lika bra efteråt si så där en 2200:- minus. Men men, huvudsaken är att djuren mår bra!

I går gav jag och J oss på att se se på en norsk Beck-liknande film, eller rättare sagt; vi avverkade två!
Det var Varg Veum - Törnrosa och Varg Veum - Din till döden. Båda var faktiskt riktigt bra! Norskarna är mycket bra på att göra film må jag säga!

Nu är det snart dax för Lyxfällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback