Katastroooooof!!

Jag är förkrossad.
Och ni ska veta att det är bara förnamnet. Fan i helvetes jävla skit!
Min, eller ska jag säga mina hästars, kiropraktor har slutat. Han gjorde ju illa handen för ca 1½ år sen och blev då sjukskriven ett bra tag. Tydligen blev det inte bra så han fick lov att steloperera handen. Han ska in och göra en ny operation i juni men det ser väl tydligen inte alltför ljust ut. Om han blir bättre, starkare och rörligare i handen så vill han börja med hästar igen men som sagt det är ju verkligen långt ifrån säkert. Jag kunde höra av mig om ett år igen typ......      Fy fan, jag tror det är svårt att förklara för folk som inte träffat honom att det helt enkelt inte finns nån jämlike!
Han är i särklass den bästa i sin yrkesgrupp.
Min sambo hade så ont i ryggen efter sin bilolycka så han till slut knappt kunde gå. Efter besökt hos I för ca 1½ år sedan har han inte haft ont en dag. MIn bror har skolios och skulle stelopereras enligt läkarna. Det var enligt dem den enda utvägen. Jag tyckte han skulle ta sin journal och gå till I. Sagt och gjort. Han mår bra och har knappast behövts stelopererats och därför heller inte tappat någon rörlighet i ryggen.
Vad sen gäller hästarna han fixat så är det samma visa.
Fan också, huuuuur ska jag klara mig utan honom???
Hoppas hoppas att han blir så pass bra att han kan ta emot hästar alltså..... fast huvudsaken är ju ändå att han mår bra!

Tänk att man kan känna sig så beroende av EN person......men jaja, jag får klara mig bäst det går ändå.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men åh! Jag skulle ha testat honom tidigare då jag hade chansen... Vad var det du sa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback