Gräsänka

Det är vad jag är 24 h framåt. J jobbar och jag har tråkigt. Jag är inte bakis men lite småtrött och seg är man ju verkligen efter att ha drucikt några groggar igår. Några = ej definierbart. ;-)
I needed that.
Jag börjar få ont i magen inför att boka veterinärbesök med Hilding. Eller ja, inte inför själva bokningen, men inför besöket! Jag älskar den där hästen och han har hjälpt mig genom så mycket sorg! Skulle det vara något allvarligt fel på honom som inte går att åtgärda, ja då vet jag allvarligt talat inte om jag orkar hålla med trav nåt mer. Seriöst alltså. Är det nåt som går att åtgärda så lovar jag att jag tar alla lån som finns för att fixa det.

Nej, nu ska jag ta och fixa lite innan jag ska bort till mor och far och grilla lite.

Sen kommer jag väl hem och tiltspelar lite poker antar jag.

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jo jag vet.. får iaf bromsarna fixade imon på eftermiddagen så de känns jätte skönt..

HUr har de gått för dej om veterinär tid?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback