Från medelhavsvärme till......

......detta :

I morse:

image56


Och ca 4 timmar senare:



image57

Skitkul!

Vi var även tvungna att åka och hämta hö idag vilket också var skitkul!
Efter det fick hästarna på sig vintertäcken och det var ett jäkla jobb att byta täcke på alla, klia, borsta och sen klafsa runt ute i snö/leran för att ge alla mat. De fick sin mat i sina stall så nu är de torkade, torra och varma. Massor med hö har de fått så de kommer nog må gott ändå i natt.

Jag ska må gott här inne iallafall! Förmodligen vid datorn eftersom jag har en sambo som vikt kvällen åt teven och.....jo....Lasse Stefanz. Jag tycker all sån där musik låter likadan, skulle inte ens hört skillnaden på om det var dem eller typ Lars Kristers.Haha..... Det låter däremot "sommar" i mina öron och det är ju knappast passande i dag......

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh fy sjutton! Nu är jag glad över att vi bara har mulet och lite regn här :)

Postat av: Sandrah

Hehe, ja jag såg på travet på tv att ni inte hade nån snö. Lyckans er säger jag bara...ibland är det inte så tokigt med regn :)

2008-05-17 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback