Ändrade planer

Vi skulle egentligen åka på trav och käka middag idag men eftersom mam har fått ryggskott och ändå inte klarar av att sitta så länge så blev det ändrade planer. Det blir "Kina" istället. Pappa bjussar! Måste säga att det är inte ofta vi är ute och käkar inte. Med "vi" menar jag då mam, pap och mina brorsor. Det händer kanske en gång vart 5:e år skulle jag vilja säga. Sist var nog faktiskt när pappa fyllde 50, tror jag iaf.... Det blir ganska exakt 5 år sen det!

Jag hoppas veeeeerkligen jag orkar äta en friterad banan med glass till efterrätt, för det är sååååååå gooooott!

Nu lär jag göra mig i ordning. Sen som vanligt....

Kommentarer
Postat av: sara

låter som min pappa.. inte ofta men när det väl händer så har man ett bra minne.

happas ni får trevligt ikväll

Postat av: sara

va bra.. jo jag längtar som bara den. fast ibland vill jag inte åka för jag har inte pengar till det. sen har jag inte hört något gott om kreta bara negativa saker, så det är lite tråkit.
vad händer idag då?
// sara

2008-05-03 @ 14:36:11
URL: http://sarawauge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback