Tröööötttt

Jag är såååå tung i kroppen i dag, och såååå trött. Jag känner hur allt går i slow motion verkligen. Undrar om jag inte ska vila lite middag faktiskt.....
Snart är det påsklov, tjohooo! Och nu ska jag då fan i mig ta tag i all skit som bara ligger och väntar på att dammsugas upp...jag SKAAAA! Det ser för jävligt ut. Jimmy har gjort en stor fin vit bokhylla åt mig eftersom jag behövde någonstans att ställa alla mina böcker, pärmar och all annan skit. I den ligger just nu alla böcker huller om buller, där står massor av smink, linsvätska, gamla cola- och vattenflaskor, en tom pringlesburk, en tom godispåse, kläder och gud vet vad mer. Och för nån dag sen kom pappa in och skulle kolla på den nya bokhyllan. Fy faaaan va pinsamt! *host host* ehuuum, joo, jaaa, jag har inte riktigt fixat allt med den än; fick jag väl fram innan han redan var inne i sovrummet och tittade på kaoset......

Kaos är det på gården med, en massa nedrans bilar som står och dräller överallt. Våra två egna volvo och sen J:s cheva då som han nu promt ska glida runt med i sommar, herregud. Va fasen, man måste ju vara läkare för att ens ha råd med skatten! Sen är här tre andra bilar som ska säljas. Så kallade projekt. Men jaja, jag har ju mina hästar så.....ska väl inte klaga.

Pokern har gått forsatt bra och jag har nyss gjort ett uttag på några månadslöner, så nu kan jag raspa hästarnas tänder och köra vaccinet på dem.
Jag borde också behandla H i förebyggande syfte men man vågar ju inte åka nånstans med honom för att behandla. I alla fall inte till nån som inte är vetrinär och kan ge lugnande. Herregud, han river ju stället. Han är liksom till och med som ett elakt sto bara man petar honom på bakknäna. Eller under magen, eller på magen, eller ja....you name it. Speciellt när han haft täcke på sig. OMG. DÅ ska ni se monstret. Eller ja, när man lägger på täcket är han ännu värre.
Från att ha varit en häst som alltid haft täcke har han ju hos oss blivit mer en utehäst och vant sig att inte ha täcke så mkt, så nu ska ha minsann protestera. Han börjar gå fram och tillbaka och slänga fram frambenen och ska huggas och jävlas så mkt han bara kan. Tror ni mig om jag ändå säger att det är världens snällaste häst? Hehe, nja, kanske inte. Men han är bara valpig helt enkelt. Valpig och ouppfostrad redan från födseln.
Men vi får tycka synd om honom, det är faktiskt inte lätt att vara 163 och mäktigt byggt och dessutom tro att man är en chihuaua! Så det så!

Kommentarer
Postat av: monica

Ja men de kommer nog fram över rätt var de är =)
Vem åker du till och blodblistrar? Synd att han ska vara så dum då.. hoppas de blir bättre med d iaf =)

Postat av: monica

Ah Lindblom har jag oxå vart till förut, fast de är längesen, och tyvärr en bit att åka.. Vet och har faktsikt aldri hört att de finns ngn annan ..

2008-03-20 @ 18:37:20
URL: http://monkizzen.blogg.se
Postat av: monica

Ja de förstår jag, dumt att sätta ut namn på folk så här...
Ja just nu är de iaf inte aktuellt me nå namn, men man vet juh aldrig framöver...
Ha en trevlig Påsk=)

2008-03-21 @ 14:39:48
URL: http://monkizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback