Onsdag

I dag fick jag ett ryck och bestämde mig för att städa hela badrummet kliniskt rent. Eller ja, jag håller på. Jag tillhör tyvärr den art som måste dra ut varenda låda och städa i dem också innan jag liksom kan ta itu med resten. Men snart så är hela tvättstället med alla skå över och under klara. Vi har ett ganska långt tvättställ med avställningsyta på bägge sidor, så det blir faktiskt en hel del skåp och lådor. Pust.

I kväll ska jag och J till några goda vänner och käka tacos. Det ska bli skitskoj! Det var verkligen hur länge sen som helst vi träffade dem och ändå är det några av våra bästa vänner. Där ser man hur enstörig man blir under vintern. Nu börjar det bli vår, och då börjar man helt plötsligt umgås med folk igen. Det är mycket så på vintern här, att man inte träffas lika mycket. Man har jobbet, hemmet och sina djur, och när det väl är omhändertaget så är det ju sent. Så man orkar inte. Och jag menar, man umgås ju ändå en hel del via nätet nu för tiden.
Det är ganska sjkukt egentligen. Man kan helt plötsligt vara jädrigt social utan att ens se varandra. Hejja MSN! :)
Farligt dock.....

Nu ska jag ut och ge hästarna lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh äntligen funkar bloggen igen...
Ja jag känner mej ganska nöjd med tanke på att de var hans första gång, galoppen kan ha kommit av att han trampat sej fram på båda kronranderna och blödde, de kan även ha vart mjuk bana därför han inte tog i i sista sväng, men jag ger inte upp =D
I lördas var de Patrik som jobbar åt Witasp som körde, är meningen att Sundberg ska köra, men han va stall ledig i heljen för de hade vart så mkt trav. Nästa gång de blir provlopp är d meningen att Åke ska köra om han kan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback