Curly Sue...

....med Takida är nog den överlägset bästa låt jag hört på väldigt länge. Man får verkligen rysningar över hela kroppen när man hör den! Det är en av de få låtar jag verkligen fastnat för redan första gången jag hörde den. Vilken RÖST han har! Hela låten är bara så sjukt jäkla underbar! Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den på sistone.
Tittar man på videon så är ju sångaren dessutom inte helt fel att vila ögonen på. ;-)

Hade jag vetat hur sjutton man får in en video från Youtube här hade jag plockat med den, men jag är inte tillräckligt kvalificerad för sånt tyvärr. Jag ska försöka lära mig!
Bild däremot kan jag lägga in :)

image42

Snart väntar ett ljuvligt Påsklov! Fint, så här bara någon vecka efter sportlovet.
Pokern går mycket bra för tillfället och det är såna här perioder som man funderar på att söka tjänstledigt från jobbet, haha. Fast man vet ju att det kan vända när som helst.....hoppas bara att det fortsätter så här bra ett bra tag till.

Kommentarer
Postat av: monica

Ja dom är grymt bra, har alla album med dom och de finns många bra låtar..Har för övrigt sett dom uppträda i Mora en gång på Wasa Stugan..
Hur går de med träningen av hästarna då??=)
/Monica

Postat av: monica

Ja vissa vägar här är oxå jätte dåliga, blir mest att man kör efter springkällevägen vintertid. Annars går de toppen bra med Ari, var provlopp i lördas men då jobbade jag, men nästa gång de är den 29:e är jag faktiskt ledig så då tänkte jag att han ska få vara med. Försöker köra minst 3 ggr per vecka, och nu går de bättre när d är ljusrare ute längre på eftermiddagen, då behöver man inte känna sej stressad efter jobbet.=)

2008-03-10 @ 15:17:10
URL: http://monkizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback