SUN-day

Ja idag skiner solen igen. Den gör come back efter några dagars frånvaro. Skönt!

Idag tänkte vi prova att besöka nya ICA-Maxi faktiskt. Vi har inte varit där än eftersom det varit så himla smockfullt med folk. Kanske är det lugnare idag.
Det behövs verkligen städas i detta hus - shit! Jag gör lite små ryck ibland men det känns inte så inspirerande. Jag ska försöka inhandla lite mer blommor nu iaf så jag kan plantera det sista.

Igår fick hela häst-skaran sina tänder raspade och sen fick några sin vaccinering. Allt gick bra. Vår 25-åring börjar dock bli lite mjuk i överkäken och det är förstås inte alls bra, även om han hade fina tänder. Det är ju oftast så att hästarna kan vara hur pigga och fräscha som helst, men att det är tänderna som gör att de måste tas bort. De klarar helt enkelt inte av att äta till slut. Men än så länge var Reveljen fin i munnen!

Nej, nu ska jag byta om så vi kan åka in på Maxi och göra ett stort hål i plånboken..... *usch*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback