Midsommardagen

Hoppas ni alla haft en trevlig midsommarafton!
Vi hade jättetrevligt i går, fast man mår väl som man förtjänar idag..... Min stadiga favorit: Redbull och Jäger infann sig på bordet även igår. Haha. Vi var hos mam och pap som vanligt och där var även lite släkt mfl. Det brukar vara god mat, en mängd alkohol och en och annan lek. Det blev rätt sent och rätt så ..... blött..... och då menar jag ju inte bara från regnet.
Får se om jag slänger in lite bilder sen.
Idag blir det dagen-efter-grillning på samma ställe. Yummie! Jag är huuuungrig! Min mage har varit konstig hela dagen och jag har både mått illa och varit hungrig till och från.

Igår var jag kaxig nog att tro att vi skulle ut ikväll, men njaaa, jag tar nog tillbaka det. Det är bara att inse att man inte är fjortis längre. Då kunde man ju supa flera dagar i rad och inte må ett dugg illa. Nu har jag partat 3 ggr på en månad och ja, jag ska nog vänta ett litet tag till nästa gång. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback