Festfixare!

Eftersom firmafesten vi fixade förra året blev så lyckad så fick jag i uppdrag att fixa den även i år. Det är min pappas företag som jag ska göra den åt. Förra året var vi två som fixade den, men i år ska jag göra det själv. Det blir perfekt för då kan jag köpa en ny sele till Hilding för de pengarna :)
Så nu har jag iaf bokat festplats och det blir en jättefin sådan som ligger här  i min by,. precis nere vid Siljan. Det är verkligen perfekt för fest!

Jag och min ena kompis som ägt restaurang i många år, pratade om att starta någon slags catering/festfixar-firma förut, men det blev som allt annat mest prat. Men nu så har jag iaf fått mitt andra uppdrag vilket ju är skoj!

Tänk om jag kunde vara lika bra på att städa och tvätta som jag tydligen är på att fixa fest.....Jag orkar fan knappt gå ner i källaren juh....hade varit mkt smidigare om man haft tvättstugan uppe. haha.....

Äh, jag får pallra mig ner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback