Dyrt veterinärbesök

Fick en trevlig överraskning i posten idag: veterinärräkningen. Usch.... 6217:- *spysmiley*
Hur fan ska man ha råd med det då? Men nåja, skulle jag släpa dit hästen får jag väl skylla mig själv. Dock kostar ju medicineringen till honom över 3000:-. Och då väntar jag en till räkning på 2000:- inom en vecka. *ytterligare spysmiley*.
Fy fan.
Ändå gjorde vi ju typ inget mer än röntgen, böjning, raspning.....
Hmm...undra om de tog med alla de lugnande sprutorna han fick? Det tror jag inte faktiskt....måste kolla igen.

Nåja, nu ska jag pallra mig iväg på pokeravslutning! Vårt pokergäng på skolan ska ha avslutning idag, dagen innan vi går på semester! Det blir trevligt och jag hoppas jag spöar grabbarna! Men det krävs ju lite tur också och det kan man ju knappast säga att jag haft den sista tiden.....

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch, då var ju min räkning "billig" som gick på 6300 kr...

Postat av: Sandrah

Hej! Ja, om man jämför så fick du nog ganska mkt för den summan. Nu kostar ju denna med. väldigt mkt iof men det är ändå en hutlöst hög summa :( Men vad gör vi inte för de älskade :) Lever fattigt....

2008-06-17 @ 23:12:42
Postat av: camilla

jamen fy för veterinrrkningar fick ockå en på ungefr samma och väntar en till på ca 2000. suck. mi veterinr tar då för lugnande. tar ju tom för bandage :(

2008-06-23 @ 22:01:08
Postat av: Sandrah

Camilla: ja visst är det förskräckligt...såg nu också att de visst tagit med för domsedanet :( bläää

2008-06-24 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback