Bromshelveten

Ja nu är de här de äckliga små (och stora) krypen. *GRRR*
De kommer i alla färger och storlekar, allt från avlånga gråa satar till trekantiga gulprickiga jetplan.
Jag talar om bromsen!
Man kan inte ut med hästarna under dagen för man blir attackerad av dessa blodtörstiga varelser. Igår när vi gick med Hilding så sparkade han bakut rätt vad det var. Anledningen: det satt en sån där trekantig sate och smaskade på Hildings kors. Det var inte så populärt.
Sen när det blir kväller, då försvinner dem, men då kommer mygg och knott istället. Vad är värst egentligen?
Det är sommarens baksida det iaf.

Men sommaren är underbar ändå!
Midommarpojkarna:




Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad fina :) varmblod??

Håller med om att bromsarna är bland det värsta med sommaren, jag har iaf tur att bo på ett ställe där det inte finns så många.

Postat av: Amanda

Just nu lutar det väl mot hästskötare, men vi får se :) Har ett helt år kvar på gymnasiet så jag kanske hinner ångra mig.

Startar du dina hästar något?? :)

2008-06-27 @ 06:59:23
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Monica

Nä jag vet man gör juh inte de.. ja sist vi körde gick hela distansen på 32. igår vet ja inte, allt vart ju så fel. Hanhar inte riktigt fattat än att han ska speeda på, han springer typ i samma tempo hela tiden. Så ärligt vet jag inte om han skulle klara ett kval. Men nästa vecka då blir de ett nytt jobb iaf.. jag är envis så lätt ger jag mej inte ^^

Fin din blogg börjar bli =)

kram Monica

2008-06-27 @ 11:11:38
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback