Skräckupplevelse!

Ja, en sån var jag med om igår innan jag somnade. Då syftar jag inte på den film vi såg innan läggdags utan mer det som hände inne i badrummet när jag äntligen korkade upp den flaska Listerine som jag köpte förra veckan. Jag har redan blivit varnad av min bror att det skulle vara lite.....starkt?
Åh herrejössess när jag hade det där i munnen i 30 sek. Jag trodde jag skulle dö - eller rättare sagt :att min mun skulle explodera. FY FAN! Nu menar jag inte att det liksom var lite starkt så där som när man typ får lite tabasco i munnen. Det var värre! Det var som att mun och läppar och fan tänder med skulle frätas bort. Testa vet ja! För de bakterier som finns i munnen innan försvinner garanterat! Så där har vi en reklam som verkligen håller vad den lovar! Haha

Det var denna jag använde, den heter Listerine Advanced



Har ni provat nån gång?

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag brukar använda Listerine ibland, men inte den där advanced. Men jag klarar bara av kanske 10-15 sekunder, sen spottar jag :)

Postat av: Sandrah

Hehe, din fuskis:) Fast det räckte säkert. Jag trodde inte heller jag skulle fixa det men konstigt nog gjorde jag det. Fast det var nog de längsta 30 sek. jag varit med om :)

2008-07-09 @ 20:06:08
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, ja men det gör ju fan ont i munnen efter att man har spottat ut det också haha! :)

2008-07-09 @ 21:08:19
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ja det gör det faktiskt! Jag gruvar mig för kvällen för nu ska jag fan i mig ta det där varje kväll! (tror du jag kommer det? not.....) Haha

2008-07-09 @ 21:57:24
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback