Saw sjukt bra!!

Ni fattar vilken film jag menar va?

SAW

Som recensenterna redan sagt håller jag med om att detta är en "spännande, obehaglig och riktigt jävla sjuk film".
"Sågens" sjuka lekar går ut på att offren under tidspress måste utföra ofta smärtsamma eller psykiskt påfrestande uppgifter – annars dör de, eller blir lämnade för att dö en fasansfull död.
Jag trodde detta skulle vara ytterligare ett försök i att skapa en alldaglig så kallad skräckfilm. Men OJ så bra det är. Och herrrreguuuuuuuuuud vilket sjuuuuuuukt oväntat slut!! Det är bara för briljant alltså! Och man fattar ju liksom, "sågen" ville se människornas lidande från första parkett....... åhhhhh det riktigt bubblar i mig för att det som hände på slutet verkligen hände!
Jag ger denna en klar 4.5 av 5 möjliga. Det är nästan nästan så det snuddar vid femman till och med.... den ska ses igen! Ska blir roligt att se den på ett helt annat sätt när man vet lite mer än vad man visste innan.
Och helt klart ska SAW II och resten av uppföljarna ses.


Kommentarer
Postat av: monica

Ja då ska du även kolla på dom 3 andra saw filmerna oxå=)

Har dom allihopa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback