Pärlan!

Det var en pärla vi satte för idag. Jalla var lugn och jättesnäll trots att de var en svart svärm av flugor och broms som följde efter oss. Vi körde 15 minuter och han gick faktiskt med munnen stängd ett bra tag! han brukar nämligen lägga tungan över bettet eller gå och tugga sig full i fradga. Jag är mkt nöjd med bytet av bett iaf.
Så vi tog oss dit jag hade planerat och hem :) Jimmy följde med och gick bakom för säkerhets skull och vi mötte inte på några svårigheter så jag är nöjd. Blir väl värre när det kommer trafik.....

Så Jalla avklarad för dagen. Tro om Hilding är lika snäll.....not? Han dummade ju sig igår och nu ska vi ha nya vagnen så jag hoppas han sköter sig annars måste jag nog börja ha slaggjord.
Vagnen var f.ö jävligt skön att köra i!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sjöis=Sjöstjärnans ridläger :) Ska dit för femte året i rad nu på lördag :D

Postat av: Sandrah

Aha, då förstår jag bättre:) Ha så kul!

2008-07-09 @ 11:45:06
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback