Nu så...

...är det snart dags. Jag ska spänna för min häststackare som bara gått och jäst hur länge som helst. Han har inte haft vagn på sig på nästan ett år och det är ju allmänt pinsamt. Däremot har han gått här hemma, ute dygnet runt och rört på sig, + att jag har tömkört honom en del. Men nu så - nu ska vi sätta igång och hoppas att det kan bli nåt av.
Håll tummarna för att jag och hästen kommer hem helskinnade efter turen ;-) Nya vagnen och selet får gärna göra det också.....

Usch, sånt här gör mig alltid lite nervös men jag ska försöka att vara lugn för hästens skull. Mest nervös är jag för det är så jälva svårt att ta sig i och ur vagnen eftersom det är sits med hel rygg. Mina knän är ju lite dåliga och smidigheten inte 100% än på ett tag...


Nåväl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback